Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, March 26, 2009

Hari ini dalam sejarah...

1. Hari ini saya datang kerja dengan memandu kereta Myvi.
2.Tentulah saya datang sebaik sahaja cerah tanah.
3. Hari ini saya bangun ledih awal sedikit (dan siap pasang CD alunan Al Quran lagi, CD Madonna saya letak ke tepi pagi ni).

4. Saya memang bercadang nak turun lebih awal supaya tidak ada banyak kenderaan di jalanraya.
5. Biasanya jika 7.30 pagi mulalah ramai orang antar anak ke sekolah, laki antar bini atau bini antar laki atau apa-apa saja proses penghantaran.

6. Bila sampai di kawasan kampus saya terus menuju ke belakang bangunan blok akademik. Saya parking paling belakang dan bukannya tempat parking pekerja (ada diletakan di depan bangunan).

7. Saya harap tak adalah sapa-sapa nampak atau tahu sebab kalau tidak bahaya. Ramai kawan-kawan berseloroh nak naik kereta saya.
8. Saya bimbang bukan apa, saya masih tidak mahir, masih slow-slow gitu, takut membahayakan nyawa mereka. Saya tidak konfiden lagi nak bawak orang...
Jan: satu langkah kecil yang besar...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home