Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, July 16, 2012

Honda Civic 2012

Saya hanya melihat gambar sahaja, namun rata-rata kawan saya `kesal' dengan Honda Civic terbaru ini. Macam-macam komen yang saya dengar dari segi designnya yang `tak lawo'.

Entahlah saya bukan jenis orang kereta. 

Jan: Kawan saya kata civik lama lagi gah...

1 comment:

Adie Achim said...

Hidup bermastautin di Labuan mengajar saya untuk tidak heran dengan apa jua kereta. Bayangkan seorang pemandu boleh membeli Perdana. Seorang Pem. Am Pejabat membeli honda civic. Seorang guru biasa sek.ren. membeli Murano. Jadi saya tidak pernah gah dengan kereta saya sekarang ini.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home