"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Monday, July 26, 2010

Hidup ini bukan alam mimpi...

Mak: Mak tak ada prepad semalam, abg sihat ka?
Jan: Abg sihat, semalam hujan sampai pagi. terima kasih krn gosok baju2 abg. Hari ni abg pakai g kerja dan rasa ksaih sayang sorg ibu. Abg minta maaf kalau abg bkn anak yang baik.
Mak: Ayah kata dia sedeh tingal abg nak balek besut ari tu. Mak rasa balek besut tak happy ja ingat abg dok sorg. abg anak yang baik sekali. gosok baju tu puas dok saja. Solat, makan ubat jangan tinggal...
Jan: kalau ayah dan mak asyik bimbangkan abg, abg susah hati sbb tak buat mak happy. mak dan ayah jangan bimbanglah. abg berdikari dan ok. Abg macam org lain juga. ada masa gembira dan sedih. abg dah besar `it's not a big thing if i live alone.."
Mak: kena kuat semangat malam ni nesfu klu tak leh baca lah kul hu allah hu ahad banyak2 biar og bca yasin g masjid mak nak g solat zohor dah ok.
Jan: ok, mak doakan abg selalu kuat hadapi segalanya...he he
Mak: Ok.

3 comments:

Abah Mui'zz said...

Mang, jaga mak baik2. Ada ramai orang tak merasa dikasihi mak setahap itu.

sukiman said...

tima kasih...

Eja said...

best je bc perbualan awk n mak awk...

.