"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Tuesday, October 7, 2008

Soalan2 di pagi, petang dan malam raya...

Soalan bila balik cuti raya...He he he. Huh!

Bila nak kawin?
Sorang lagi ke?
Kenapa memilih sangat?
Tua nanti sapa nak jaga?
Tak sunyi ke hidup sorang?
kenapa tak cari pasangan?
Suka ke hidup sorang diri?
Molek ke dok sorang ni?
Tunggu apa lagi?
Nak tak kenal dengan adik ipar saya?


Jan: tak terjawab...

3 comments:

nordin said...

bila dah kahwin sibuk pulak tanya bila nak beranak.mereka tu dah lupa kuasa tuhan..eeeee

jankaulu said...

...ya la kan kalu kita buat seks tiap hari, pagi petang, siang malam dengan pelbagai posisi (teknik) pun. makan akar kayu, akar pokok kelapa pun (ubat-ubatan), kalau masih tak ada rezeki...

tapi masyarakat suka jadi hakim..

jankaulu said...

dan mrk pakai hembus je, he he he. saya dah beritahu adik saya, saya mungkin tak balik kg raya tahun depan..., balik jugak tapi hari tak raya.tak apalah saya mengalah.

utk jawab direct macam MissCay7229 tu saya tak reti...

...i never fight that why i`m the one who always hurt...(entah betul tak bahasa ni, he)

.