Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, May 14, 2013

Masalah blog saya...


slm encik sukiman,
saya suka baca blog encik.
tetapi sejak minggu ini saya rasa blog encik ada masalah sbb bila saya taip jankaulu.blogspot, dia akan buka sekejap je tak sempat baca 2 baris, terus keluar iklan perempuan pakai bikini. sedihla tak dapat baca lagi entry encik...


......XXXX....

Saya ada menerima beberapa email mengenai masalah untuk membuka blog saya. Saya pun hairan. Namun saya tidak ada lakukan sesuatu yang luarbisa pada blog saya. Blog saya macam biasa. Saya harap masalah ini tidak berterusan...

Di komputer saya, saya masih boleh buka blog saya macam biasa, cuma saya tidak boleh baca komen dari pembaca... pelik.

Kata kawan saya, bila buka blog saya ada gambar orang berbikini, ada kawan saya tanya saya itu girlfriend saya ke? Heee... Itu bukan girlfriend saya...

2 comments:

Nong Andy said...

setakat ini saya masih boleh baca semuanya...

M said...

ha ah hari tu terfikir jugak nak bagitau en.sukiman, tapi takut labtop saya je yang ada masalah yang sama...sebab tu lama tak bukak blog ni ;)

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home