Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 8, 2013

GI JOE (2013)



Saya juga ke panggung untuk melihat filem ini. Filem pertama saya ber 3D. Saya memakai cermin mata 3D. Ada kalanya saya terkejut sangat sebab macam berlaku depan mata kita.! Bila meletup, saya terpaksa mengelak!

Filem ini lebih baik daripada Oblivion. Sebab ceritanya cepat. Cerita aksi ini penuh aksi. Berperang dan bergaduh dari awal cerita hingga akhir cerita. 

Cerita ini juga banyak hero. Sehingga akhir saya tidak tahu siapa yang hero sebenarnya. He he he.

Saya tidak dapat menikmati cerita ini 100% sebab mak cik di belakang saya siap berbincang dengan anaknya pasal cerita ini. Anaknya yang saya rasa umur lapan tahun siap bercerita mendahului filem kat depan. Kambing sungguh.

Anaknya siap beritahu snake eyes tak mati, nanti hidup balik. Huh! Terus saya tak jadi sedih sebab hidup balik nanti. kalau lah budak tu anak saudara saya tahulah saya `mengajarnya'!

Tak salah nak bawa anak atau gajah ke dalam panggung tapi pantikanlah anak dan gajah itu tidak menggangu orang lain. Ingat panggung wayang mak bapak diaorang punya kea? Panas darah saya gitu...

Jan: Di pawagan kita mestilah beretika...huh!

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home