"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Wednesday, November 5, 2008

Berkelah, berkelah, berkelah...best!

Bila kita pukul gambar, bukan saja ia akan jadi kenangan (untuk disandarkan...) tetapi dengan melihat gambar kita boleh melihat sesuatu peristiwa atau kenangan dengan lebih detail. Sekarang dalam perut pun orang dah mula pukul gambar (sekeng).
SEPAT
Diana pakai spek hitam, ala artis antarabangsa. Wani dan Rojeha bergaya ala remaja.
Ustad Ahmad tak ada gaya (mungkin gaya bersahaja kot), Din pulak gaya remaja liar, he he he (siap pakai topi). Saya dan Amli bergaya biasa, gaya orang muda (nak jugak). Lokman pulak biasalah, gaya muskulin. Dan ustad Saiful pulak gaya ala-ala jambu.

LATA LINANG

Lokman macam hero jems bon, seksi... i tak rela...

Aneh, kita orang semua tak sejuk, tapi Sani nampak sangat sejuknya.
Cuba tengok gaya sejuk Sani sedangkan dia mamalia juga macam kami...he he he

Pukul gambar pulak dah masa balik.


Lokman tayang body...he he he (tayangan amal ke?)
Azniza tutup aurat, muslimah la katakan...

SEPAT - KUANTAN



Kelihatan seekor dugung di persisiran pantai... cuba tengok betul-betul.


PANCING

Tiga Teruna Pinggitan ( dua daripadaya terlebih teruna daa...)

Pukul masa nak balik ramai-ramai...
Jan: Best...kalu dapat gi lagi kan...

1 comment:

Eja said...

bila lg la nk gi picnic..lama dah rasanya x gi ni..

.