Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, February 24, 2016

Projek HibiscusAlley@UNITEN.1LOF

Akhirnya berlangsung juga dengan jayanya projek HibiscusAlley@UNITEN.1LOF ini pada 22 Februari 2016 kelmarin. Ini adalah sebahagian daripada gambar yang saya dapat dari kawan-kawan. Sebab masa itu saya sibuk menanam pokok-pokok bunga raya. Kalau tidak, sayalah yang sibuk berselfie sana sini.


Berposing dulu...tanam kemudian

Siapa nak siram pokok aku nanti yea?

Ini pokok bunga raya saya punya, jangan ambik!
Pendaftaran

Saya menolong dekan cara menanam...Kena bubuh tanah dulu dr ...baru pokok, pas tu tanah semula...sebelum siram...haaa

Asyik aku jea jadi MC...

Inilah pokok bunga rayaku..., daunnya berbatik.

Dr bawa bunga warna apa?

Kumbang dan bunga...

Beratnya tak ada orang ke nak tolong angkat?

Pasu kat sana oiii...!

Mana lebih cantik, bunga ke kita orang?

Bila nak start ni? Tak sabar bnak menanam dah!

Model bunga raya terbaik! - Wakil Jabatan 

Meesham  muncul memberi sokongan...terima kasih

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home