Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, February 2, 2016

Kedai 1Malaysia di Muadzam Shah, Pahang





Pada petang tiga minggu lepas saya ke Kedai 1Malaysia yang baru dibuka di Muadzam Shah. Iannya terletak di Bandar Satelite. Kedai ini baru dibuka. Saya lihat banyak lagi barang tak sampai. Ada rak-rak yang kosong.

Saya ke kedai ini untuk meninjau projek 1Malaysia ini. Saya letak kereta jauh sikit supaya senang saya pukul gambar. Saya lihat kedai ini luas dan bersih. Jika kedai ini menjual barang di bawah harga pasaran biasa, tentu kedai ini akan mendapat perhatian.




Saya lihat banyak juga barangan yang  berharga murah berbanding di pasaran. namun jenamanya tentulah berlainan. Ia berjenama 1Malaysia.
Image result for pencuci pinggan 1malaysia

Saya beli listerin, pencuci pinggan dan telur. Saya cuba pencuci pinggan 1Malaysia dan saya berpuas hati. Harganya sangat murah berbanding di pasaran. memang kurang buih sikit tapi padamlah dengan saya yang tak kaya ni...he he he. saya berpuas hati.

Saya di kaunter.

Tak apalah beli barang murah pun...

Sekian...


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home