Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Sunday, January 10, 2016

Tak kan menyesalkah kau hidup denganku nanti...?



Lagu ini bertajuk `Jangan ada dusta di antara kita', nyanyian Broery Marantika dan Dewi Yull. Mereka penyanyi Indonesia yang bagus. Mereka ada banyak lagu yang bagus. Beginilah hasilnya jika kita berkarya dengan jujur dan ikhlas.

Saya suka suara Broery. Ayah saya peminat dia. semasa kecil dulu apabila ayah beli album, saya selalu tumpang dengar. Menilai suara dan lagu...Lama-lama saya minat. Begitu jugalah saya `jumpa' Kak Pah, Rosmaria dan Allycats. 

Sekarang saya tidak dalam bercinta tetapi tetap minat lagu cinta. Kata hati saya, apa erti cinta jika ada dusta, apa erti rindu jika tiada setia...?

Saya harap cinta yang dibina atas kehancuran hidup orang lain tidak akan tumbuh subur dan kekal. Amin... Bisakah cinta itu tumbuh di atas airmata orang?

Layan...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home