Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, January 19, 2016

Sudirman: Asia's No 1 Perfomer

Antara CD terbaru yang saya beli ialah CD Sudirman.

Saya pernah beli album ini dalam bentuk kaset dulu semasa di tingkatan enam. Masa tu saya ligat ambil STPM. Namun dalam ligat-ligat tersebut saya sempat sambar kaset tersebut. .

Dan kemudiannya kini telah dibuat dikeluarkan semula dalam bentuk CD. Thanks!


CD Sudirman: Asia's No.1 Performer 0

Dalam album ini banyak lagu merdu! antara yang paling saya suka tentulah lagu `Antara Hujan dan Airmata', dan `bercanda di Pasiran Pantai' (duet Sudir dengan Kak Nita).




Lagu-lagu dalam album ini sangat bermutu. Namun saya dapati album ini ke arah album yang sedih... Sebab ada lagu `Di Hari Persandinganmu Itu' dan lagu `Gerhana di Hatiku'.

saya suka lagu-lagu sudirman sebab seperti arwah Kak Pah juga, beliau menyanyi dengan jiwa...

Sekian.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home