Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, July 29, 2013

300,000

1. Saya memang suka menulis. Saya selalunya menulis di atas kertas kajang atau di belakang kertas yang sudah digunakan. Saya berkelakuan begini sebaik sahaja saya pandai menulis.

2. Namun penulisan saya tidaklah sehebat mana. Saya suka menulis kebanyakan mengenai hal peribadi saya, yang agak tidak peribadi saya postkan di blog ini. Namun adakalanya `terlepas' juga penulisan yang berbentuk peribadi.

3. Saya tidak kisah apa tanggapan orang terhadap penulisan saya kerana saya memang ada kelemahan, dan penulisan saya tidak bertujuan untuk memuaskan semua orang.

4. Post View saya sudah melebihi 300,000. Maknanya ada orang mengikuti atau membaca blog saya.

5. Saya percaya jika idea, tanggapan atau pemikiran kita (tersebut) kita tidak tuliskan, ia akan terlepas atau berakhir begitu sahaja. Malah kita sendiri akan melupakannya...

6. Kebanyakan kawan-kawan rapat saya tidak membaca blog saya. Saya mengetahui hal ini daripada pengakuan mereka sendiri. Saya berpendapat mereka lebih mencari kepada penulisan yang berbentuk akademik sepenuhnya.

7. Namun saya dapat rasai kawan-kawan tidak rapat saya ada membaca blog saya kerana mereka terkadang terlepas cakap dan memberikan tindakbalas kepada apa yang saya tulis.

8. Yang paling pasti ramai pembaca blog saya terdiri daripada orang yang saya tidak kenali. Terima kasih. Saya berharap saya selalu dapat menulis di blog ini.

Sekian terima kasih.

2 comments:

KM7 said...

Teruskan menulis...

Anonymous said...

Nota(surat) untukku yang ditulis spontan di perpustakaan Shahputra Pekan, yang diikat dengan tali skrip peperiksaan yang berjela-jela itu masih ku simpan.

Memang jankaulucik pandai 'menulis'.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home