"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Tuesday, September 28, 2010

Bachelor of Finance batch 2008/09

Entah mengapa pada petang tu saya setuju pulak untuk memenuhi undangan ke Majlis Raya yang dianjurkan oleh pelajar Bachelor of Finance sesi kemasukan 2008/09. Biasanya saya menolak, saya tak teringin nak join sebab saya rasa biarlah pelajar-pelajar bergembira sesama mereka.



Biskut raya, tak kan tak kenal...





Dan petang itu sebaik balik daripada kerja saya terus gosok kemeja Noir yang berharga RM250 (saya beli kat butik di Kuala Lumpur). Saya rasa biarlah malam saya kali ini berlainan dengan malam-malam saya sebelumnya.

Tentu meriah majlisnya dan dalam diam-diam saya dah siap 2 buah lagu. Manalah tahu kot-kot saya dijemput menyanyi. Kita kenalah sporting walaupun bila kita nyanyi vokal kita tunggang langgang. Lagu yang saya pilih ialah `Setelah Aku kau Miliki' dan lagu wajib saya iaitu `Hijau' nyanyian Zainal Abidin...




Tak sah kalu tak ada satey kan...
Mereka sangat suka bergambar...

Buat-buat glamour la tu...

Huh! Tak habis-habis glamour?

Di usia tua ni saya numpang glamour jea...

Saya ajar mereka Ekonomi Malaysia, seronok bila saya melihat mereka membentang kertas kerja. Bila habis membentang kertas kerja saya selalunya mengkritik dengan hebat seolah esok tiada lagi...he he he. Tapi saya tahu mereka semua sudah lakukan yang terbaik...








Malu-malu sikit sebab kontrol ayu dan sopan, he he he.


Cari makan part 8


Siapa bilang pemuda Melayu tak menawan hati? tiada Memikat?





Pelajar saya bergaya-bergaya belaka, nampak riang dan manis (termasuk saya...he he)




Bila saya masuk ke dewan kuliah, hilang rasa segala masalah dan kerisauan hidup. Bila melihat wajah mereka saya rasa bersemangat.

Semoga suatu hari mereka akan menyumbangkan jasa kepada ibu bapa, keluarga, bangsa dan negara Malaysia yang dicintai.






Satu Malaysia!


Putri UMNO ke?



mereka ni 24 jam kontrol ayu he he he...


Sah baju raya ni...



Seorang pemalu, seorang tak malu...




Dari kiri Maya Karim, Fasha Sanda, Rozita Cik Wan dan Sofea Jane.



Cantik gambar ni (saya yang pukul)





Inilah pelajarku yang riang selalu...




Kumbang seekor, bunga seribu? He he he




Pelajar yang buat-buat berjalan depan orang nak pukul gambar ni lucu orangnya.



Jan: Terima kasih atas jemputan... i will miss you.



1 comment:

greenrose said...

terima kasih juga kat sir kerana sudi dtg memeriahkan majlis...

.