Total Pageviews

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Tuesday, March 18, 2014

Azlan di Kolam

Saya dan Azlan sepuluh tahun dulu...(lebih kurang)


 
Azlan mungkin anak saudara saya yang paling baik hati di atas muka bumi ini. Tiada kejahatan dalam dirinya. Mungkin dia mewarisi sifat saya (pulak dah, tak habis-habis prasan). Walaupun begitu sebagai remaja adalah juga beberapa episode-episode nakal yang dilakunkannya. Membuatkan maknya menyinga.

Azlan yang juga seusia dengan Najib juga akan mengambil SPM pada tahun ini.

Azlan adalah anak kepada kakak saya yang tinggal di Kuantan. Pada hujung minggu saya ada juga pergi ke rumah kakak dan tido di sana dan juga membawa Azlan ke bandar berjalan-jalan. Menonton wayang dan makan-makan. Azlan ini hanya akan makan di restoren yang ada nama sahaja. Kalau tidak dia tidak selesa...(mungkinkah mewarisi perangai saya?)

Azlan sudah mempunyai cita-citanya sendiri. Saya tidak dapat memberi sebarang komen kerana apa pun cita-cita seseorang itu, ia mestilah berusaha dengan sepenuh hati.

bersambung





No comments:

   

.

.

.