Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, February 24, 2014

SMS dari Ajil, saya suami yang baik?

Saya menerima sms daripada kawan baik saya di Ajil, Terengganu.
 
Dia memberitahu saya jika saya berkahwin, isteri saya sangat akan bahagia sebab saya baik...
 
Kalau kawan saya tersebut ada di hadapan saya tentu saya akan menitiskan air mata dan buat lakonan drama. Dalam lakonan itu saya akan fahamkan dia bahawa saya ini tidaklah sebaik mana dan tidak sesuai untuk sesiapa pun.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home