Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, February 18, 2014

Memang teruk...

Mesti ahli agama tidak bersetuju dengan pendapat saya. Tetapi dalam kekeliruan dan rasa tidak tentu hala ini saya harus berpendapat orang lainlah yang bodoh, gemuk, jahat dan bermasalah. Bukan saya.
 
Saya tetap bagus dari dulu, kini dan selamanya. Saya tidak perlu berubah langsung. Kalau berubahpun harus kepada menjadi lebih bagus dan cerdik daripada orang sekeliling. Tetapi menjadi cerdik yang berada di sekeliling orang yang bodoh sangat meletihkan...
 
Saya tidak kisah apa yang orang akan kata, saya tak kisah apa pandangan orang sebab bukan semua orang macam saya. Saya lihat orang lain mudah jalani kehidupan tetapi kehidupan saya sangat sukar dan meletihkan. Atau? Atau orang lain juga seperti saya cuma mereka tidak memperkatakannya? Memperbesarkannya? Haaa...
 
 

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home