Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Saturday, November 14, 2009

Supernatural:Cerita mengarut tapi...

Kalau boleh saya tidak mahu ketinggalan menonton Supernatural. Saya mesti balik kerja awal, tak nak steay dengan hantu kat opis. Saya tau sangat cerita itu mengarut tetapi tidakkah hal yang mengarutlah manusia selalu minat kan? He he he?

Alamak! Jiran sebelah beli perabut jati!

(Kalau tak, tak kan sampai RM31 juta hangus dalam skim labu peram. Dan yang hangus itu kira esekutif muda kita juga, yang terpelajar (80%) yang nak sangat cepat kaya sebab menjanjikan keuntugan 300% dalam masa setahun!.).

Autograph istimewa untuk pembaca blog jankaulu...!

Dah nak subuh, jom semayang...

Saya suka cerita hantu, sebabnya...? saya tak tahu, he he he. (Ya lah kan, sepertimana kita cintakan seseorang kita sebenarnya tak tahu. Kalau nak kata cantik, berlambak lagi yang cantik. Nak kata baik berlori lagi yang baik hati, he he he. Kita cintakan seseorang tanpa sebab. Dan tak perlu tanya dan tak perlu cari jawapannya kan...).

Ini beg duit dan kunci kereta Myvi encik Jan...!

Berbanding dengan cerita hantu yang pernag saya nonton, saya dapati keseraman cerita Supernatural taklah pada tahap yang tinggi. Tahap biasa-biasa sahaja... Apa yang menarik sebenarnya ya. Kalau tak, tak kan lah sampai dah season 4 dah.

My heart wil go ong....

Cuma cerita Supernatural macam betul je sebab ia dikaitan dengan zaman dan teknologi sekarang. Saya dapati cerita itu taklah keterlaluan mengarutnya....entah. Maksud saya tak ada munculnya bola api setiap 5 minit atau sikit-sikit ada hantu bawah meja atau sikit-sikit ada atas alang atau tangga...huh. Dalam siri ni tak ada.

Mamat handsome, adik beradik...
Dua pelakon utama yang berlakon pun handsome orangnya. Konon adik beradik memburu hantu kerjanya (berapa gaji sebulan?). Sedap mata memandang pelakonnya yang kadang-kadang bertelagah kecil tapi mesra... Tubuh tegak, casual, agak handsome, sorang lagi agak-agak handsomenya.

Semasa saya dan Kamal bujang dulu (kini Kamal tak bujang lagi...) di rumah sewa, Kamal kata adiknya handsome. Entahlah... cara lelaki menilai kehandsomang seorang lelaki pun sudah berbeza, apatah lagi perempuan kan....he he he. Saya rasa abangnya hangsome, he he he.

Cerita ini bersiri, saya kena tunggu-tunggu-tunggu. Saya berhajat jugak nak sambar DVDnya yang berseason-season tu. Berbanding dengan cerita 'Superman' yang heronya nampak naif, bodoh dan bler (tapi cute), baiklah saya sambar DVD cerita 'Supernatura'. Tapi DVD cerita `Prisong Break' pun best kalau dibuat koleksi...kan.

Namun saya lebih suka cerita hantu...

Jan: Tengah sibuk menulis cerita `Puaka..'

1 comment:

Nong Andy said...

ya abgnya(dean) lebih ensom lu pon tak setinggi adiknya(Sammy) hehehe.. ku pon peminat supernatural(dulu2.. skrg dah jarang tgk)

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home