Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Sunday, November 8, 2009

Kereta tok leh jalang...

Saya rasa pelik walaupun saya sudah menekan minyak, kereta tak boleh bergerak kebelakang. Saya lihat break dah diangkat dan gear dah di `R' yang bermakna saya boleh revers. Saya tekan semula minyak tapi tetap tak dapat berjalan juga...
Saya baru sahaja habis minum teh o di kedai dekat stesyen bas. Saya parking betul-betul depan kedai minum tersebut. Setelah keluar daripada rumah tadi saya terus menuju Petronas isi angin kereta, isi petrol dan beli surat khabar bersama roti.
Selepas ke Petronas saya terus ke kedai minum sambil baca surat khabar... tak ada pun kereta saya tak boleh jalan. Tadi molek-molek ada je tak meragam pun...
Saya angkat break dan keluar daripada kereta. Saya mengelilingi kereta saya, saya lihat tayar tak bocor atau ada apa-apa yang rosak. Saya berdiri cekek pinggang memerhati apa salah aku kali ini.
Tiba-tiba saya meraba poket seluar saya, he he he. Ada kunci kereta, he heh baru saya ingat tadi saya lupa start kereta rupanya. Macam mana nak boleh bergerak kan.
Ya allah kenapa jadi begini? kenapa...?
jan: Kerana aku akan membencimu seluruh hidupku, sehingga nafas yang terakhir...SEKIAN!

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home