"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Tuesday, September 29, 2009

Gambar kenangan mak sakit...

Ni gambar serius
(mak sempat lagi main sms, he he he)
Ni gambar lawak
(mak saya tanpa make up, tanpa gigi palsu. Saya tanpa make up juga tapi bergigi asli, he heh )

Walaupun mak saya sakit, saya tetap pukul gambar menggunakan hanya handphone. Saya sentiasa sahaja menggunakan kesempatan bila nampak mak saya ok, saya terus buat hal nak pukul gambar. Saya tidak hiraukan jururawat atau pesakit di sebelah. Bukannya saya pose maut.

Mak termenung ingatkan ayah...he he he


Proses mengurut dijalankan dengan giat.

Di rumah lebih selesa sebab saya boleh jaga semahunya. Di wad perempuan, lelaki tidak boleh masuk semahunya. Dan tidak boleh teman pesakit perempuan bermalam walaupun bini sendiri. Ya lah kan, kalau kita temankan bini kita, apa kata perempuan lain kan? Tentu mereka cemburu pulak suami mereka tak temankan, he he he gurau je (Tentulah tak selesa).

Terbaring kat luar depan tv
(drama bersiri indonesia punya hal, mak saya peminat setia)


Mak tidur di bilik saya, saya tidur di luar depan pintu bilik.


Begitulah sedikit sebanyak gambar mak saya yang sakit dan itulah juga antara gambar terbaru saya (nak jugak...heheh).

Jan: Kira ni album keluarga pulak dah.

No comments:

.