"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Sunday, September 13, 2009

Selamat hari raya...

Salam untuk pembaca...
Asalamualaikum, saya percaya walaupun saya tak ada niat memusnahkan hidup seseorang atau mahu meninggi diri, namun sebagai manusia biasa mungkin ada antara tulisan di dalam blog ini yang membuatkan pembacanya tidak selesa...

Mungkin ada penulisan saya yang dianggap tidak adil, angkuh, menunjuk atau riak.
....untuk tujuan itu saya ingin minta maaf zahir dan battin.
Saya ambik kesempatan menggunakan bulan ramadhan
dan hari raya aidil-fitri untuk memohon maaf.
(sebab kalau tiba-tiba nak minta maaf, rasa semacam pulak kan?
Tetapi memang nak minta maaf tak perlu tunggu nak raya.
Cuma dalam banyak kes orang minta maaf bila hari raya,
...atau masa nak berpisah mata...)
Semoga,
Raya tahun ini akan menjadi raya paling meriah,
paling bermakna buat semua pembaca.
Dan juga,
Semoga pembaca semuanya sihat sejahtera pada hari raya,
bersama keluarga tercinta.

Jan: Mohon maaf atas segala keterlanjuran tulis...

4 comments:

Eja said...

Mohon maaf zahir batin n selamat hari raya juga buat sahabat baik saya ni... bila nk blanja sy mkn minum nih.nak gi muadz jauh sgt..

jankaulu said...

``Saya maafkan segala dosa-dosa awak tu yang dulu dan akan datang, he he he'' Sambil ambik kain selendang dan lapik tangan bila bersalaman... (amboi macam tok guru pulak saya, acah je.)

Bab-bab makan ni tak leh lawan kuantan. Dib ada kata ada kedai baru kat TC, kedai makan nama ` buaya batu' kalau tak silap.Awak gi servei dulu ya.

LittLe PeLaNgi said...

en sukiman,

intan baizurah ibrahim here..hehe. tak sangke saye en.sukiman ade blog. saye pun ade blog juge so nnt bley la kter bertukar comment kan.
anyway, selamat hari raya en.sukiman, mohon maaf atas kesilapan dan kenakalan sekiranya ade sewaktu mnjadi student en.sukiman dulu..
saye rindu sebenarnya nk tatap wajah en.sukiman, sebab dalam FB tade gambar baru semua gambar lame.
tp dalam blog nie ade pulakkan..
terus terubat rindu.
:O)

Happy Eid Fitri again en.sukiman..
:O)

jankaulu said...

mengapa pelangi tu kecil sahaja intan?...

.