Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, March 16, 2017

Kong: Skull Island (2017): King Kong masih lemah dengan perempuan cantik!





Sebenarnya banyak pengajaran bagi perempuan apabila melihat filem king Kong. Menjaga bentuk badan dan kecantikan adalah penting bagi perempuan. King Kong tak `sampai hati' nak makan kalau rambut `blonde' dan ada `rupa'. He he he.

Minggu lalu saya pergi tengok wayang lagi. (Pertama kali saya pergi tengok filem King Kong masa saya umur 6 tahun. Posternya di bawah).

Image result for king kong 1976 official poster
Poster 1976

Pada masa tersebut pergi tengok dengan emak dan ayah, dan juga adik lelaki saya. Saya sangat takut melihat King Kong. kemudian saya gembira apabila ayah beli baju Tshit gambar King Kong.

Kini King Kong lebih besar saiznya dari dulu, lebih ganas dan lebih berani. dengan kesan khas yang berteknologi tinggi nampak `hidup' sangat king Kong tersebut. Namun...dari satu segi King Kong tetap sama. Dia tetap tak makan wanita cantik...



Image result for king kong 1976 jesicca lenge
Jesica lenge 1976, seksi... King Kong tak makan.


Image result for naomi watts king kong hair
Naomi Watts 2005, rambut cantik... King Kong tak makan

Image result for skull island king kong Brie Larson
Brie Larson 2017, mantap!...King Kong tak makan

Namun dalam King Kong terbaru ni, King Kong tak berapa layan sangat wanita cantik, mungkin dia takut terganggu kosentrasinya sebab lepas ni dia nak lawan Godzilla pulak. Khabarnya filem King Kong vs Godzilla tu tengah buah dah...

Sebab tu kot dalam filem terbaru ini King Kong tak mati...(tak sedih pun cerita ini)


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home