Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, March 28, 2017

Dulu serumah kini seMalaysia...



Gambar di atas adalah dua sahabat saya, yang lebih tua sikit dari saya. Senior sayalah. Gambar di rumah sewa ini bertujuan untuk berterima kasih secara rasmi kerana banyak menolong saya terutama menumpangkan saya ke kuliah dan layan karenah saya yang pelbagai.

Saya bertuah kerana sepanjang perjalanan hidup saya, saya miliki ramai kawan-kawan yang baik, yang akhirnya menjadi sahabat. Walaupun perjalanan dunia memisahkan kami tetapi kenangan tetap harum subur di hati.

Bila melihat album lama ini, saya semakin sedar tuhan telah beri banyak kebahagian, saya tidak patutlah menfokus duka dan hibakan diri kononnya tuhan ignore saya...  saya berani kata kawan-kawan saya sayangkan saya...

Kini kami tidak seakrap dulu walaupun dulu tinggal serumah. Kini kami hanya tinggal seMalaysia sahaja. Saya doakan mereka tabah jalani kehidupan dunia sebab saya rasa dunia ini makin mencabar. Makin mencabar bukan kerana GST, tetapi perubahan sosial budaya terkini.

Sekian...tiada yang kekal...


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home