Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, March 6, 2017

Bandar Sungai Lembing: Biar putus tak bersambung lagi...

Sedari dulu tidak sedikit pun aku terima kasih dan sayangmu...



Hari ahad lalu nak ke Psta Buku di zenith ...tapi bila di jalanraya terpangpang mula 17 mac, terus saya ubah plan ke Bandar Sungai lembing...

Bandar Sungai Lembing ini adalah bandar lama yang semakin dibarukan semula. tempat lama membawa saya ke satu daerah yang puli...(pulak dah).

Saya semakin sedar kerana saya hidup penuh dengan cinta dan kasih sayang. Terima kasih semua.

He he he...



No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home