Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, February 1, 2017

Kiriman dari luar negara... Terima kasih.

Tara...

Semalam saya menerima panggilan talipong dari bahagian pemasaran. Kawan saya beritahu ada bungkusan pos untuk saya. Saya beritahu saya tidak menunggu apa-apa bungkusan buat masa sekarang.

Kawan saya beritahu, bungkusan itu daripada luar negara. Saya terus teringatkan seorang pembaca blog saya yang berada di luar negara.

Ada Nescafe!

Terima kasih sangat yang tidak terhingga. saya dapat dua helai baju warna kegemaran saya. Merah dan biru. Saya gembira sangat pada petang semalam.

Saya dan sahabat Adnan terus pergi ambil bungkusan itu sebaik sahaja menerima berita. Semasa saya membuka bungkusan, Adnan seperti biasa akan memukul gambar-gambar.

Tak sabar nak pakai di Kuantan minggu depan.


Sebelum ini (dua minggu lepas) saya juga ada mendapat kad. Namun saya masih lagi tidak memberi respon kerana saya sibuk dengan kerja-kerja marking paper pelajar.

Terima kasih tidak terhingga dari saya...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home