Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, February 6, 2017

Menyesal tak belajar rajin-rajin?



Pada zaman persekolahan, saya tidak belajar rajin-rajin. Walaupun saya di kelas terbaik dan di sekolah terbaik (kata orang kampung saya la), saya masih juga tidak sedar-sedar.

Saya suka ke sekolah kerana dapat naik bas dan jumpa kawan-kawan. Saya tidak suka ke sekolah sebab time PJ, kami disuruh main bola jea. Dan saya benci matematik dan semua cikgu yang ajar matematik.

He he he.

Dulu saya hitam..

Tapi kawan-kawan saya yang dulu belajar rajin-rajin pun, tak nampak pandainya. He he he.

Mulot....





No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home