Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, August 28, 2013

Kisah cinta saya difilemkan?

Kisah cinta saya? Saya nak tergelak bila memikirnya dan selepas tergelak biasanya airmata saya menitis. Syahdu. Saya amat meminati Rosyam Noor. Kalau kisah cinta saya difilemkan, saya mahu dia bawak watak saya.

Bukan mudah hidup sebagai saya, dalam setiap saat saya boleh ada tiga perasaan!

Babak meraung dalam hujan akan menjadi babak yang paling tension dan dramatik dalam sejarah dunia perfileman Melayu. Ia iakan menjadi antara babak-babak yang akan diingati dalam dunia perfileman Melayu. Ia mungkin mengatasi ingatan penonton Malaysia pada babak Tan Sri P Ramlee menangis di kubur orang lain dalam filem `Ibu mertuaku'. 

Filem kisah cinta saya akan membuatkan filem-filem percintaan lain kelihatan begitu amatur dan murahan. Saya minta maaf ianya terjadi begitu...bukan niat asal saya untuk menunjukan filem saya paling bagus kerana ianya sebuah kisah cinta yang agung..

 Saya sendiri akan mengarahkan filem tersebut. saya tidak percaya pengarah filem Malaysia!

Filem saya ini akan menghadiri pesta filem antarabangsa di Cannes....

Saya akan berjalan di `red carpet' dengan pakaian baju Melayu'. Lihatlah dunia!


Jan: Saya dah mula berfantasi... hehehe.




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home