Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, November 5, 2012

Sekitar Majlis Kovoikesyen UNITEN ke 5


Saya pergi mengambil jubah di bangunan Pentadbiran. Saya lihat ramai pelajar beratur untuk mengambil jubah mereka.

Saya dan Adnan sempat bergambar buat kenang-kenangan. memang saya mahu siarkan gambar ini dalam blog. Kuperlihatkan sahabatku...Adnan bin Abd Hamid.


Pelajar cemerlang dilayan mesra bak menatang minyak yang penuh. Saya dulu pun pelajar cemerlang juga tapi ala-ala cemerlang jea...He he he.

Suasana dewan. Saya tidak tahu nagaimana bahagian dunia luar tetapi di Malaysia selama 25 tahun pemerhatian saya. Majlis makan-makan dan makan ini memang jadi budaya kita.

Zul menjadi pensyarah pujaan. Ramai sekali pelajar mahu bergambar dengannya. Teringat pula saya semasa zaman kegemilangan saya di Pekan dahulu. Ramai pelajar mahu bergambar dengan saya. Kini zaman itu telah berlalu...

Pensyarah yang glamour biasanya ditangkap gambarnya sebelum dan selepas masuk dewan. Saya cuba juga lalu 2, 3 kali tetapi tak ada yang nak ambil gambar saya, hu hu hu. Memang zaman kegemilangan saya sudah tiada... kena buat `come back' ni...


Para pensyarah beratur untuk perarakan kecil selepas pelajar dan ibubapa masuk dewan.



Adnan juga tak semena-mena glamour daripada saya...

Jan; Masa berlalu tanpaku sedari...hehehe

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home