Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, November 5, 2012

Astro dan hujan

Sekarang musim hujan. Tiap-tiap hari hujan. Dulu semasa saya belum memiliki kereta pernah beberapa kali saya basah kuyup semasa pulang dari kerja. Bukan sahaja baju seluar basah kuyup tetapi hati saya juga kuyup. Saya meraung dalam hujang. Meraung kerana rindu... Ya, saya meraung comel dalam hujan dan disaksikan tuhan (macam drama pulak, he he he). 

Namun hujan bukan sahaja membisa setakat itu, ia membawa banyak kenangan... Ia juga membawa siaran hilang..., skrin LCD 40 inci saya menjadi gelap...

Oh...hujan

Jan: Oh...Astro

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home