"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Wednesday, May 18, 2011

Kasut berjasa...


3 minggu lepas saya memakai kasut untuk bermarketing ke Pekan. Saya bermarketing dengan sahabat saya Adnan (sudah beristeri), seorang pensyarah di jabatan keusahawanan dan pemasaran). Kami pergi dengan kereta Vioss dia.


Kelihatan Adnan mengeluarkan bahan2 marketing kami.



Ada serba maknika di dalam bonek kereta.

Kasut yang saya pakai (camel active)

Tempat pertama kami `jual diri'... Jumpa Kak Mizah di sini.

Tidak sempat menahan nafas kerana gambar ini dipukul curi. Dia memang perlukan `sek up'.



IKM Pekan



UMP, Adnan jadi model tak berbayar, Adnan juga memakai kasut, he he he. Adnan payah sikit nak pose, dia kaku sikit. Berbeza dengan Mekzu (berbeza jauh).



MRSM Pekan



GIATMARA Pekan



Semasa di GIATMARA Pekan, saya terpaksa letak kat rak bila nak masuk ke bilik pegawai GIATMARA. Berdebar gitu, takut hilang.




JKR Pekan amal 5S juga.



TNB Pekan dan Adnan



Mara Pekan






Bermakerting ini meletihkan kaki dan mulut. Nasib baik saya ada kasut yang selesa dan kemas. Cuba bayangkan kerja-kerja tersebut dilakukan tanpa menggunakan kasut dan mulut?





Jan: Macam tak sesuai tajuk dengan penulisan kan? he he he.

3 comments:

Eja said...

setia sggh awk ngn kasut camel active kn..design pun hmpr sama..asalkn tulisan camel active tu kecik je....

Ambo said...

Samo sejibik dengang kasuk Ambo.. :-)

sukiman said...

yup, kalau besar tak cantik...he he he.

kasut ni best...

.