Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, February 23, 2011

Rambut Justin Bieber


Rupa-rupanya ramai `Justin Bieber' dalam kuliah saya. Mulanya saya tidak perasan sebab saya ingatkan mereka sibuk study dan tak ada masa nak `urus' rambut. He he he.
Semuanya terjawab apabila saya tanya anak saudara saya, siapakah penyanyi yang menjadi idola mereka? Anak saudara saya yang di tingkatan satu beritahu sekarang Justin Bieber menjadi idola remaja di seluruh dunia. Saya tak pernah pun dengar nama penyanyi tu, he he he. Saya bukan apa, saja nak tahu perkembangan muzik dan perkembangan minda anak saudara -anak saudara saya.

Saya layari internate dan dengar lagu-lagunya. Sedap juga di telinga saya cuma tidaklah serasi mana kini...he he he. Mungkin lagu tersebut sesuai untuk usia awal remaja bukan lewat remaja seperti saya, he he he.

Fesyen rambut ini sembunyikan telinga, tak panjang dan tak pendek mana rambutnya. Kita hanya perlu sikat ke depan. Kalau muka kita runcing sesuailah, kalau muka kita bulat mungkin jadi Justin Timba Telaga...he he he. Cuma kadang kadang saya rasa pemakainya nampak macam hipie sikit. Tetapi ini fesyen dan menjadi ikutan, suatu yang normallah kalau mereka mengikutinya. Cuma kalau saya mengikutinya barulah... parah...

Jan: Rambutku semakin banyak gugur...Oh...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home