"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Wednesday, February 16, 2011

Keli dua selubang...


Saya merasakan saya mungkin menghadapi krisis pertengahan usia. Emosi saya kadang-kadang tidak stabil dan akhir-akhir ini saya terlalu banyak berfikiran negatif.
Saya semakin kerap membandingkan kejayaan diri saya dengan kawan-kawan sekeliling... mereka jauh lebih hebat dan mencapai sesuatu dalam hidup...
Ia sedikit sebanyak memberi tekanan kepada saya... kadang-kadang saya rasakan kehidupan saya akan berakhir dengan menyedihkan dan tiada sebarang pencapaian besar yang saya raih sepanjang perjalanan ini...
Saya tahu...saya tidak patut menulis sebegini tragis...

1 comment:

LilYLiZ@ said...

jangan bimbang, semuanya pasti akan beransur menjadi baik, insya allah

.