Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, April 6, 2010

Qhasya Lea Ibrahim...



assalamualikum encik sukiman...
mungkin lambat lagi encik akan baca komen ni sebab cik kata komputer cik tak bleh bukak facebook. saya amilia, bekas student cik sukiman masa kat pekan dulu....first batch om 114. Dulu cik sukiman ajar ekonomi. Saya try nak post komen kat blog cik, tapi tak berjaya sebab saya pun tak arif sangat pasal blog...tapi nak komen kat sini la...saya suka baca semua cerita kat dalam blog tu...napa tak buat buku atau novel...?ayat tersusun dan sangat praktikal untuk otak otak manusia zaman sekarang...saya masih ingat lagi kata kata cik sukiman masa ajar kelas saya dulu, motivasi untuk cik belajar adalah sebab nak beli sofa 'L' ...sekarang saya guna cerita cik sukiman tu untuk motivasi student2 plkn saya untuk berjaya... halalkan cerita yang di copyright ye...semoga terus menulis dan saya doakan encik agar dapat pendamping yang akan memberi nafas baru dalam penulisan....
wassalam....


Jan: terima kasih..., saya halalkan dari hujung kuku kaki sampai hujung tudung...

1 comment:

M said...

sekarang saya bukak blog jankaulu untuk ketawa....dan untuk mengiyakan...masalah kita sama....cik sukiman...bezanya saya takde blog hahaha saya luah apa yang saya rasa dalam hati je...dan cuba sedaya upaya menjadi lebih hebat dari dia....jadi kita tak la nampak cam teruk sangt kan kene tinggal...;))

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home