"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Wednesday, April 14, 2010

Dean's watch...

Kalulah dihadiahkan jam berjenama sempena harijadi ke 40, 29hb April ni... (jangan harap!)
Tadi saya tengok kat Bicara Pengunjung ada iklan Dean's Watch. Saya buka, amboi kelas gitu jam-jamnya. Saya bukan pengemar jam namun saya terpegun jugak dengan jam yang nampak kelas dan eligeng ni. Ni ha saya nak tunjuk antara gambar-gambarnya.


Mamat ni dah lama jadi jenama TaqHeuer rasanya...
Dean ni masih lagi remaja, tapi dah ceburi bussines menjual, moleklah tu. Ada wawasan. Jangan jual benda-benda lain sudah, he he he. Ada disertakan no hpnya jugak kalau berminat nak beli atau tanya itu-ini. Kalau duduk sekitar Kuantan boleh terus jumpa dia, katanya.

Lucu pulak bentuk jam ni...tapi cantik
Ayah saya selalu komen saya sebab saya tak pakai jam. Kata ayah saya jam tu pakaian lelaki. Saya memang tak suka pakai, tapi saya tak nafikan bila tengok orang pakai jam nampak segak je (walaupun muka macam ayam belanda).


Mungkin jam ni sesuai untuk playboy menyamar budiman...



Macam kek...tapi menarik dan urbang (urban)


Yang ni buat hati saya terdetik...terdetik nak beli tapi tak ada budget.

Jam di atas tu nampak morden dan sesiapa yang memakainya kita rasa senang didampingi. Maksud saya dia tak sombong... Kalau tak pandai bergaya tetapi nak jugak bergaya belilah jam ni... Jam sebegini cantik kalau hilang boleh terkedu kan...


Yang ni nampak sukan (sport)


Memang lawa...

Jan: Tiap saat jarum jam berdetik, aku mengingatimu...

2 comments:

Eja said...

aduh! cantiknya................

sukiman said...

memang cantik...tak terkata...

.