"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Monday, December 15, 2008

Siti Aisyah

1. Ini anak sulung kepada adik perempuan saya yang tinggal di Ulu Yam, Selangor.





2. Siti Aisyah agak pendiam berbanding dengan adiknya Siti Sarah. Mereka dua beradik sahaja.



3. Gambar zaman riang kanak-kanak sambil belari anak...

3. Ni cikgu dia bantu turun dari bas, semuga cikgu ini diberkati...



4. Haa...dok beratur kat belakang sambil galah bag. Kalau saya ada anak perempuan harap begini la, tak naklah yang seksi sangat (kdang-kadang bukannya lawa sangat, seksi je lebih kan).


5. Bagus jugak ajar pakai tudung daripada kecil, nanti taklah susah sangat bila dah sampai umur.




6. Bpaklah yang mencorakan anak daripada kecil. Pakai tudung bagus, walaupun begitu bukan semua orang pakai tudung bagus. Dalaman diri yang penting kan, bukan luaran je...



7. Apa-apa pun saya berharap semoga dia akan menjadi perempuan yang bijak dan dapat menyesuaikan diri dengan kehendak zaman, bak kata Saidina Abu Bakar.



Jankaulu: Selalu jugak dedahkan aurat, he he he.



No comments:

.