Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, September 8, 2015

Saya dah mula berselera...

Pagi tadi saya makan pagi agak lewat, maka saya makan nasi. Saya makan ikan bakar dan sayur dan air tea o. Saya mampatkan pula dengan jeruk kelubi, pauh dan jambu. Semuannya RM10. Saya beli pau ayam RM2 lagi untuk makan malam.

Tengahari saya ikut sahabat saya makan, saya makan nasi juga...tapi  separuh. Makan teliur sotong dan sayur. Bersama sirap bandung cingcau... Semuanya RM9.50. 

Kata penjual sotong yang saya ambil itu berharga RM5.

Saya tidak tahu kenapa juruwang beritahu harga sotong tu. Mungkin penjual bimbang saya akan meneka makanan mahal. Tapi bagus juga beritahu. Nak lebih bagus letak harga kat bekas sotong tu. He...

Malam ni saya makan pau ayam tulah...




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home