Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, September 7, 2015

Beralih bantal...Sepanjang malam gelisah.

Image result for cant sleep...



Saya beralih-alih bantal lebih 10 kali, jadi saya tidak mendapat tidur yang lena. Dan tidur yang cukup... Dalam keadaan kesihatan yang tidak baik ini, saya sukar lena. Sesekali saya bangun minum air.

Sesekali saya pandang kipas...

Saya alih-alihkan bantal dan tukar posisi tidor sepanjang malam. Di sepanjang malam saya gelisah. Saya terus berfikir jika begini berterusan, ia akan menjejaskan lagi kesihatan saya. Dan seterusnya kerja saya...

Saya teringat petang tadi saya bertanya kawan sama ada doktor akan berikan saya ubat tidor  jika saya minta. Kawan saya kata tentu doktor tidak beri...

Saya akan minta ubat batuk. Ubat batuk akan membuat saya lena...

Emm...






No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home