Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, September 7, 2015

Bila lidah pahit...

Saya hanya jamah sedikit mee hun dan telor. Tetapi makan pagi saya ni terasa sangat pahit. Nasib baik saya sengaja terlebih dahulu ambil sedikit sahaja kuantiti makanan tersebut. Lidah saya terasa sangat pahit. Bibir saya kering...

Saya hilang selera makan. Saya terasa nak muntah bila tengok nasi. Sesuatu yang belum pernah terjadi. Kalau ia berterusan, saya mungkin kurus. Tapi mustahil kurus sebab apabila saya baik deman nanti tentu saya makan nasi non stop punya...

Saya tidak habis makan mee hun, saya lihat kawan-kawan saya tidak sedar saya tidak berselera...

Maaf cakap kedai makan di sini tidak banyak menyediakan makanan yang sedap. Namun saya harus juga makan untuk hidup. Makan dengan kuantiti yang banyak juga walaupun tak sedap mana, he he he.

Petang semalam saya makan ais kerim sebab semuanya tawar belaka di bibir saya. Saya makan ais kerim yang harga RM1.05. Tetapi penjual pulangkan 10 sen saya sebab tak ada duit cucur.

Saya harap selera makan saya akan pulih minggu depan. Saya yakin...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home