Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, April 16, 2014

DPL: akhirnya saya beli juga...

Ini merupakan pertama-tama kalinya saya menulis menggunakan handpon Lenovo saya.

Sangat tidak selesa menulis...kerana is kecil sahaja.

Saya membelinya setelah ramai kawan- kawan saya ada wasap. Adik perempuan saya juga ada wasap, malah anak saudara saya juga ada wasap...(walaupun beliau tidak ada pendapatan).

Sekarang saya tergolek atas katil sambil menaip. 



Saya masih ingat lagi pekedai itu memberitahu kalau saya ada duit lebih belilah Samsung, semasa saya asyik membelek Lenovo.

Jadi saya terus membeli Lenovo sebab memang saya tak ada banyak duit. He he.

Tidak terlintas handpon saya akan ada internate Dan bolehlah saya berwasap.

Says masih tidak mahir tapi saya akan belajar menggunakannya...

4 comments:

Engku Artini said...

Welkam to dunia it en jan..!

Jankaulu said...

thanks, nampaknya saya tak boleh elak dah...

skrg pukul 6 pagi pun dah dapat tahu kematian Mr Karpal Singh.

pukul 3 pagi pun dah tahu esok pagi kena buat apa kat pejabat...huhu

aima said...

berassap la

Jankaulu said...

he he he

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home