"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Friday, June 15, 2012

Sebab kita nak jadi macam orang lain...

 Gambar tidak ada kena mengena dengan entri, cuma nak tunjuk rumah ikan gupy dan moly saya...



Di usia 40an ini (awal 40an), saya berpendapat tidak banyak kejayaan besar yang saya telah raih dalam kehidupan ini. Bukan saya nak mengada seperti atis baru menang program realiti tetapi kadang-kadang itulah apa yang Abang Jan fikirkan. Dan jangan nak menipu diri tentu para pembaca blog Abang Jan ini pun kadang-kadang ada terasa begitu juga...Haaa...

Sebab apa yea?

Abang Jan: Sebabnya ialah seperti tajuk posting di atas...Haaa...

2 comments:

Nong Andy said...

er.. tu yg timbul-timbul wana coklat tu ikan gupi ke tu? cantik tempat tinggal ikan2 ni :)

* kita memang suka nak mcm org lain.. itu dah semulajadinya manusia.. manusia biasa mcm kita :)

sukiman said...

ya, tapi yg tu baru lahir. Entah macam mana semua yang besar-besar mati. pelik sangat. Nak kata pembunuhan beramai-ramai tak kanlah. Mungkin bunuh diri beramai-ramai lagi mustahil...

Kot-kot anak-anak jiran bunuh? Mungkin...he he he

kini tinggal anak-anaknya.

.