"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Thursday, May 17, 2018

Terima kasih Z, selamat berpuasa...




Hari ini 17hb 5, 2018 adalah hari puasa pertama.

Sahur semalam saya bangun pukul 5 pagi dan terus makan dua keping roti, dua biji telor dan air milo segelas. Dan belum pun pukul 10 pagi saya sudah berasa lapar, he he he.

Untuk mengurangkan rasa lapar saya pergi ke opis besar untuk usik-usik kawan-kawan, dan tiba-tiba saya lihat ada surat untuk saya! Ada kad selamat hari lahir!

Terima kasih kerana masih ingat. 

Saya juga masih ingat Z kerana lama juga Z menyepi tanpa berita. Namun saya doakan Z berada dalam keadaan sihat sejahtera menghadapi hidup ini. Saya fikir tentu Z sibuk kerana baru berpindah ke Malaysia. 

Saya di sini macam biasa. Tidak banyak yang berubah. Semuanya saya telan dan tekan di hati ini. Nak kata sudah tidak sedih, menipulah saya. Saya terus pandang ke depan cuma senyuman saya kadang-kala tidak sepenuhnya.

Saya harap Z sihat sentiasa dan selalu dilindungi allah dalam kehidupan ini. Semoga Ramadhan ini membawa seribu rahmat untuk Z.

Terima kasih kerana membuat saya gembira...

Orang lelaki seperti saya tidak memerlukan porsche, sekeping kad sudah amat bernilai. 

Thanks again...




No comments:

.