Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 23, 2018

Berbuka dengan Maggie (22/5/2018)

1. Semalam saya berbuka dengan maggie.

2. Saya tidak sempat masak atau membeli makanan.

3. Saya asyik membaca dan menaip sehingga jam 6.50 petang.

4. Barulah saya sedar saya masih tidak ada makanan untuk berbuka.

5. Maka sampai di rumah saya hanya masak maggie. Tidak menjadi masalah kerana saya bukannya terlalu lapar.

6. Saya boleh panaskan murtabak yang beku tetapi ia akan mengambil masa yang lama. Maggielah jawapannya.

7. Namun maggie kenyangnya hanya sekejap, dalam pukul 10 saya lapar. saya terus beli makanan melalui COD sahaja.

8. Hari ini saya sudah oder makanan di pejabat. Ada kawan saya tolong ambilkan oder.

9. Wah senangnya...

10. He he he...


Selamat berbuka yea...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home