Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, May 14, 2018

Perasaan nak kawin ada tak?

Saya tiba-tiba teringat satu pertanyaan kawan saya setelah saya keluar dari bengkel tadi. Saya makan tiga ketul ayam tadi! bengkel tidak best tapi makanan best!

Saya tiba-tiba teringat saya tidak menjawabnya, saya tersenyum sahaja. Dan buat tidak tahu...

Saya rasa saya tidak bersikap biadap, mungkin dia yang biadap.

Tetapi saya tidak apa-apa, saya tidak rasa apa-apa.

Saya sudah rasa belaka...

Perkara yang paling pahit setakat ini adalah harapan cinta yang punah...tidak lebih dari itu...


Hasil carian imej untuk qoutes about broken hearted


Pasti ada lagi yang lebih sedih dan pahit....

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home