Total Pageviews

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Wednesday, August 17, 2016

Saya adalah cinta, Aiswarya Rai dan bekas kekasih...

Walaupun saya sudah berusia, saya tidak malu untuk menyebut atau berfikir pasal cinta. Saya selalu mengandaikan diri saya adalah cinta. Maka tidak perlulah saya malu pada diri sendiri. Kan?

Namun cinta yang saya maksudkan, bukanlah cinta seperti budak tingkatan lima. Ya, cinta banyak katogerinya.

Dan saya percaya jika cinta perlu diwujudkan dalam bentuk manusia, sayalah orangnya. Sayalah manusia itu. Sebagaimana jika cantik mahu diwujudkan dalam bentuk manusia saya rasa Aishwarya Rai orangnya ....he he he.

Image result for beautiful aishwarya rai pictures


Orang yang paling saya cintai (guna perkataan `paling' sebab kisah cinta saya banyak siri...he he he) berkahwin dengan orang lain. Saya rasa sedih tetapi melalui masa saya percaya saya tiada jodoh dengannya. Tuhan ada perancangan yang lebih baik (saya guna unsur agama...)

Bukan saya sahaja yang sedih, dia pun patut sedih dan terseksa...he he he.

Cuma kadang-kadang saya rasa kesian kepada dia. Dia sepatutnya hidup dengan orang yang paling sayangi dia... (sayalah itu, he he he).

Aci kerat jari dia tidak dapat lupakan saya, walau sepanjang hayat, walau pun dia sudah beranak 8. Sebabnya mudah. Sebanya saya adalah cinta... Saya adalah cinta dia.

" Saya hidup dengan cinta sebab cinta itu adalah saya, dia hidup tanpa cinta sebab cinta itu adalah saya...yang dia lepaskan..."



No comments:

   

.

.

.