Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, November 8, 2013

Ayim



Ini Ayim. Dia adalah anak kepada kawan adik perempuan saya yang bekerja sebagai guru di Ulu Yam Selangor. Emak Ayim juga seorang guru. Sekarang Ayim berada di Penang.

Ayim ini seorang budak yang istimewa. Walaupun saya tidak pernah jumpa Ayim, saya selalu ingat dan berdoa untuknya. Pelik kan?

Gambar Ayim ini adik perempuan saya yang sendkan kepada saya. Sampai hari ini saya tidak tergamak mendeletenya. Bagi saya Ayim comel sebab mulutnya kecil dan pipinya labuh. Saya suka orang bermulut kecil.

Kalau saya nak tidor, saya selalu tengok gambar Ayim. Ayim ada abang. Abang Ayim juga lawa orangnya.

Sekarang emak Ayim mengandung lagi. Nanti dapatlah Ayim seorang adik walaupun Ayim masih kecil.

Jan: Saya doakan apabila Ayim besar nanti hidup Ayim akan selalu bahagia, dan tidak menjadi seperti saya...



No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home