Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, March 9, 2010

Masalah pengkategorian...

Saya dapati agak sukar untuk saya membaca semula posting yang saya hasilkan. Kebelakangan ini saya sering membaca blog saya sendiri seolah-olah saya tidak akan berblog lagi di masa hadapan. Bukan taksub dengan blog sendiri tetapi kebanyakan blog kawan-kawan lain sudah agak malap sirnanya.
Saya dapati sukar bagi saya untuk membaca penulisan yang pernah saya hasilkan, maka saya telah cuba membuat pengkategorian penulisan saya. Saya lihat dan tiru dari blog orang lain. Saya berpendapat sampailah masanya saya buat seperti mereka... kerana senang saya membacanya semula.
Saya dapati ada antara posting saya sukar untuk dikategorikan kerana mencakupi pelbagai isu. contohnya mana nak diletakan sama ada hendak dilabelkan `kawan...' atau `kisah rumahtangga...' atau `alahai...' Namun itu adalah masalah saya, yang paling utama saya mesti mengkategorikannya supaya saya dapat membacanya semula dengan lebih cepat dan efisen.
Jan: Semuga kawan-kawan saya aktif kembali menulis...

1 comment:

Vivacious O'light said...

satu post tu tak semestinya satu kategori. Satu post mungkin mewakili 3 kategori berbeza..sepertimana satu kategori yg mempunyai pelbagai post.. ye dok?

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home