Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, October 10, 2016

Busana Melayu - Mazran - Desa Ukiran Kayu Istana tenmgku long - Besut



Memakai busana Melayu menampakan kita nnggun. menyatakan bahawa bangsa kita sebenarnya bangsa yang bertamadun. mempunyai sistem pemerintahan yang tersendiri, undang-undang tersendiri dan juga cara hidup bermasyarakat yang beradab.



Gambar di atas adalah gambar salah seorang bekas pelajar saya. Saya rasa sangat cemburu kerana gambar ini cantik dan dirakamkan di kampung halaman saya.



Saya harap suatu hari nanti saya dapat balik kampung dan tinggak di sana. Mazran sangar beruntung kerana bekerja di tempat kelahirannya.

Semoga beliau gembira selalu...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home