Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, October 10, 2016

Terima kasih Z, Satu kejutan!

Dapat juga merasa masak dalam perikuk Baccarat!

Hari ini saya tak sabar-sabar mahu balik rumah. Sebab saya nak masak sup daging. Sebabnya saya dapat periuk baru yang saya terima dari Australia.

Bolehlah saya berbuka puasa dengan sup daging cicah roti...

Sebenarnya selepas tengahari, selepas asyik berbual dengan seorang profesar (mengenai banyak perkara), saya mengikuti Adnan ke wisma pentadbiran. Kata Adnan beliau mahu ambil barang yang diposkan kepada isterinya. Sue. 

Kain cederamata

Pada mulanya saya mahu tunggu sahaja dalam kereta dan biarkan Adnan saja naik ke atas bangunan, Saya mahu duduk dalam kereta sahaja... tetapi dengan tiba-tiba rasa ingin ikuti Adnan muncul. Jadi saya terus naik bangunan bersama Adnan.

Tak sangka pula saya menerima bungkusan yang besar. Saya senyum panjang... Adnan hanya mendapat bungkusan yang kecil sahaja, he he he.

Kain cederamata

Kain cederamata

Bungkusan tersebut bertarikh bulan 7, maknanya dah lama tersadai lebih kurang tiga bulan di  wisma tersebut. Memang biasanya barangan pos akan sampai di wisma pentadbiran dan saya terpaksa ke sana punggutnya.




Ada lima helai kain tuala yang bermutu, tebal dan lembut. tentu harganya mahal.

Saya ada banyak kain tuala tetapi yang murah-murah sahaja.


Ada tuala merah dan biru...

Tidak tahu macam mana saya mahu ucapkan terima kasih kepada peminat blog saya yang berada di Australia ini. Hanya tuhan yang dapat membalasnya. saya tidak tahu bagaimana nak cerita tentang hati saya...

Memang saya tidak tahu nak cakap apa. Sebab saya terharu...

Saya sedar saya tidak menjalinkan/memberikan hubungan dengan baik kepada para pembaca blog saya. Saya takut.... Saya tahu mereka ikhlas... cuma saya takut...

Saya berdoa dengan ikhlas agar tuhan gembirakan hidup Z sebagaimana saya tersenyum hari ini...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home