Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, September 14, 2016

Tak apalah saya balik sendiri Man...

Saya banyak kerja jadi saya suruh dia tunggu. Selepas dia membeli belah saya akan ambil dia semula (bila dia hubungi saya). Masa saya beritahu cadangan saya terus dia jawab:

"Tak apalah saya balik sendiri Man..."

Dan selepas itu apabila saya sampai dia masih tak ada di situ. Saya tunggu dan hubungi dia berkali-kali. Selepas lama menunggu saya pergi ke rumahnya sebab bimbang kalau dia apa-apa. 

Sampai di rumah saya tengok dia masam jea.

Saya terus marah-marah sebab dia buat saya rasa rungsing. Saya rasa rungsing bukan sebab saya mahukan dia (tapi dia memang mahukan saya). Saya rungsing jika dia ditimpa kemalangan.

Selepas itu barulah saya sedar yang "Tak apalah saya balik sendiri Man..." tu bermaksud sangat sebaliknya...

Saya terlupa dalam persahabatan kami saya adalah lelaki dan dia adalah perempuan...emmm..



No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home