Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, July 26, 2016

Malas tahap mega...: Kisah penutup botol dan kain yang bertimbun

Pernah atau tidak rasa sangat malas?

Semalam ketika di dapur, ketika saya buka penutup botol Jus Lega, penutup botol tersebut terpelenting jatuh ke simen...

Saya buat tak tahu sahaja, lepas saya teguk dua sudu jus tersebut, saya simpan balik botol tersebut dalam peti ais dan terus keluar dari dapur. Saya tidak hiraukan penutup botol tersebut yang jatuh tepi mesen basuh. (he he he)

Saya terus ke ruang tamu dan rebahkan diri di sofa. Saya buka HBO tetapi fikiran saya melayang jauh... Saya berfikir saya sudah sangat malas tahap mega kerana saya sepatutnya kutip balik penutup botol tersebut... he he he.

Pernah tak pembaca rasa malas seperti saya? (jangan tipu yea..he he)

Saya pandang di penjuru sofa L saya (kena cerita ke sofa L atau sofa X, W, Y, Z?) ada setimbung kain yang telah dicuci tetapi gagal saya lipatkannya... Saya terus berfikir saya tidak perlu banyak pakaian. He he he.

Emm...pemalasnya aku....mengapa yea?



Image result for lazy life

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home