Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, June 16, 2014

Saya tidak suka tengok bola

Saya bukan penyukan. Sejak kecil saya tidak suka bersukan dan sangat membencii mata pelajaran jasmani. Saya juga turut membenci cikgu mata pelajaran jasmani kerana sering menyuruh saya main bola. Macamlah atas mukabomi ni tak ada permainan yang lain...
 
Sekarang musim bola, sana sini orang bercakap pasal bola. Wasap pun 24 jam cerita pasal bola. Saya tidak menyampuk sebab tidak minat. Namun saya dapati hampir 100% kawan-kawan di sekeliling minat tengok bola.
 
Saya pernah cuba paksa diri suapaya minat tengok bola. Perbuatan bodoh itu tidak berjaya juga. Saya mahu jadi normal macam manusia lain tetapi memang bola bukan untuk saya.
 
Saya tidak ada komen apa-apa kepada manusia yang suka tengok bola, itu kesukaan masing-masing. Namun sehingga ke hari ini kenapa penduduk dunia sangat suka lihat bola tetap menjadi tandatanya kepada saya.
 
Mungkin saya tidak perlu faham sebab manusia adalah aneh.
 
Sekian...
 
 
Awek berbola
 
 
Saya faham kenapa orang suka melihat awek bola di atas...emmm

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home